Оқу бағдарламасы оқушылардың жас ерекшеліктерінің танымдық мүмкіндіктеріне сәйкес жасалынған.Пән бойынша білім мазмұны коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру мақсатына сәйкес .Пән бойынша ұсынылатын білім мазмұнының іші бөлімдері жинақталған білім,түсінік пен дағдыларды қалыптастыруды көздейтін кіші бөлімшелерге бөлінген.Әрбір бөлімше өзара сабақтаса отырып. оқу мақсаттары айқын құрылған.Бұл мұғалім мен оқушыға алдағы қадамдары жөнінде өзара ой бөлісуге оларды жоспарлау мен бағалауға мүмкіндік береді.
Біз осы пән бойынша не білеміз және қалай меңгереміз ? деген мәселенің шешімі оңай шешілген.Білім мен дағдының көлемі жеңілден күрделі деңгейде қарастырылған.
Істеріңізге сәттілік тілеймінІ
Жибек
Пән бағдарламасы пайдалануға тиімді,әр тақырып бойынша тапсырмалары да жақсы құрастырылған,қолдаймын
Гүлжаһан
2-4 сынып оқушыларына арналған «Әдебиеттік оқу» кітабында авторлардың тізімі көрсетілген. Авторлардың тізімі ғана емес, шығармалардың атауы нақты көрсетілгені дұрыс.
5-сыныпта Әлібек Файзуллаевтың «Әже өсиеті» әңгімесі, Алтынай Амангелді «Қаладан келген қағылез» пьесасы, 7-сыныпта Есболат Айдабосынның «Қызыл сақа» әңгімелері ұсынылған. Осы шығармаларды белгілі балалар қаламгерлерінің шығармаларымен ауыстыру керек. Мектеп оқушылары алдымен әдебиеттің тарихынан орын алатын қаламгерлердің шығармаларымен танысу керек.
Оқу бағдарламасы оқушылардың жас ерекшеліктерінің танымдық мүмкіндіктеріне сәйкес жасалынған.Пән бойынша білім мазмұны коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру мақсатына сәйкес .Пән бойынша ұсынылатын білім мазмұнының іші бөлімдері жинақталған білім,түсінік пен дағдыларды қалыптастыруды көздейтін кіші бөлімшелерге бөлінген.Әрбір бөлімше өзара сабақтаса отырып. оқу мақсаттары айқын құрылған.Бұл мұғалім мен оқушыға алдағы қадамдары жөнінде өзара ой бөлісуге оларды жоспарлау мен бағалауға мүмкіндік береді.
Біз осы пән бойынша не білеміз және қалай меңгереміз ? деген мәселенің шешімі оңай шешілген.Білім мен дағдының көлемі жеңілден күрделі деңгейде қарастырылған.
Істеріңізге сәттілік тілеймінІ
Пән бағдарламасы пайдалануға тиімді,әр тақырып бойынша тапсырмалары да жақсы құрастырылған,қолдаймын
2-4 сынып оқушыларына арналған «Әдебиеттік оқу» кітабында авторлардың тізімі көрсетілген. Авторлардың тізімі ғана емес, шығармалардың атауы нақты көрсетілгені дұрыс.
5-сыныпта Әлібек Файзуллаевтың «Әже өсиеті» әңгімесі, Алтынай Амангелді «Қаладан келген қағылез» пьесасы, 7-сыныпта Есболат Айдабосынның «Қызыл сақа» әңгімелері ұсынылған. Осы шығармаларды белгілі балалар қаламгерлерінің шығармаларымен ауыстыру керек. Мектеп оқушылары алдымен әдебиеттің тарихынан орын алатын қаламгерлердің шығармаларымен танысу керек.