Бағдарлама қолайлы
қолдаймын
вариативтік бөлім сағаттарын қоылса
Тілекқабыл
Құрметті әріптестер!
Үлгілік оқу бағдарламасы бойынша БМСО-да жоба түрінде жарияланған нұсқамен таныстым. Аталған жоба аясында 1–4 сыныптарға арналған бөлімдерді қайта қарау қажеттілігі байқалады.
Мәтіннің орыс тілінен тікелей аударылғаны аңғарылады, сондықтан қазақ тілінің табиғатына сай бірнеше түзетулер мен толықтырулар енгізу қажет деп санаймын. Қазақ тілі – бай тіл, алайда жоба мәтінінде лексикалық және грамматикалық тұрғыдан әлсіз тұстар бар.
Сондай-ақ оқу мақсаттарының жүйесіз енгізілгені және қандай әдістемелік немесе ғылыми әдебиеттерге сүйенгені көрсетілмегені байқалады. Бұған қоса, жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша 1–4 сыныптарға арналған мазмұнға мектепалды даярлық топтарының тақырыптары да енгізілген, бұл өзара сәйкессіздік тудырып отыр.
Осыған байланысты, жобаны қайта қарап, оқу мақсаттарын нақтылау мен мазмұндық үйлесімділікті қамтамасыз етуді сұраймын, құрметті бағдарлама құрастырушы әріптестер!
ЖумабикеИсламқызы
Бағдарлама бастауыш сынып оқушыларына сай .Мақсаттары да айқынҚазір бастауыш сынып мұғалімдерін бір апта курстан өткізіп,шахмат сабағына үшінші сағатын беруде.Мұғалім бір аптада толық шахмат курсын үйрене алмайды.Сондықтан сабақ өз мәнінде өтпейді.Оқушылардың қызығушылығы барлық балада бірдей емес.Осы 2+1(1сағ)арнайы шахматты толық меңгерген дене шынықтыру мұғалімдеріне берген дұрыс.Ол өз тәжірибемде болғандықтан пікір қосып отырмын.Жалпы2-4сыныптарда дене шынықтыру сабақтарын арнайы пән мұғалімдері беру керек
Асель
Саламатсыздарма, әріптестер.
Үлгілік жоспарды оқып , таныстым. Мында қойылатын сұрақтар бар.Даярлық тобының тақырыптары не үшін енген? Оқу мақсаттары қайдан алынды? Аудармаларды әдеби тілмен жақсы етіп жазу керек. Вариативтік бөлімге түскен бір сағатты қайтадан орнына әкелінсе.
Сабыр
Алдыңғы бағдарламадан өзгерген тұстары жоқ сиақты.Кәзір 1-2 сыныптарға сынып жетекшілері 3 сағат вариатиптік сағатты шахмат өтіп жатыр соны алып тастау керек деп ойлаймын.Себебі балдарға қозғалыс керек шахматты кейіндеуде үйренсе болады.Итакта балдардың қозғалысы азайып баражатыр
Жаксылык
Құрметті әріптестер!
Үлгілік оқу бағдарламасы бойынша БМСО-да жоба түрінде жарияланған нұсқамен таныстым. Аталған жоба аясында 1–4 сыныптарға арналған бөлімдерді қайта қарау қажет.
Сондай-ақ оқу мақсаттарының жүйесіз енгізілгені және қандай әдістемелік немесе ғылыми әдебиеттерге сүйенгені көрсетілмеген.
Осыған байланысты, жобаны қайта қарап, оқу мақсаттарын нақтылау мен мазмұндық үйлесімділікті қамтамасыз етуді сұраймын.
Жаксылык
Құрметті әріптестер!
Үлгілік оқу бағдарламасы бойынша БМСО-да жоба түрінде жарияланған нұсқамен таныстым. Аталған жоба аясында 1–4 сыныптарға арналған бөлімдерді қайта қарау қажет.
Сондай-ақ оқу мақсаттарының жүйесіз енгізілгені және қандай әдістемелік немесе ғылыми әдебиеттерге сүйенгені көрсетілмеген.
Осыған байланысты, жобаны қайта қарап, оқу мақсаттарын нақтылау мен мазмұндық үйлесімділікті қамтамасыз етуді сұраймын.
Және бағдарламаны жыл сайын өзгертудің қажеті жоқ деп ойлаймын.
Бағдарлама қолайлы
қолдаймын
вариативтік бөлім сағаттарын қоылса
Құрметті әріптестер!
Үлгілік оқу бағдарламасы бойынша БМСО-да жоба түрінде жарияланған нұсқамен таныстым. Аталған жоба аясында 1–4 сыныптарға арналған бөлімдерді қайта қарау қажеттілігі байқалады.
Мәтіннің орыс тілінен тікелей аударылғаны аңғарылады, сондықтан қазақ тілінің табиғатына сай бірнеше түзетулер мен толықтырулар енгізу қажет деп санаймын. Қазақ тілі – бай тіл, алайда жоба мәтінінде лексикалық және грамматикалық тұрғыдан әлсіз тұстар бар.
Сондай-ақ оқу мақсаттарының жүйесіз енгізілгені және қандай әдістемелік немесе ғылыми әдебиеттерге сүйенгені көрсетілмегені байқалады. Бұған қоса, жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша 1–4 сыныптарға арналған мазмұнға мектепалды даярлық топтарының тақырыптары да енгізілген, бұл өзара сәйкессіздік тудырып отыр.
Осыған байланысты, жобаны қайта қарап, оқу мақсаттарын нақтылау мен мазмұндық үйлесімділікті қамтамасыз етуді сұраймын, құрметті бағдарлама құрастырушы әріптестер!
Бағдарлама бастауыш сынып оқушыларына сай .Мақсаттары да айқынҚазір бастауыш сынып мұғалімдерін бір апта курстан өткізіп,шахмат сабағына үшінші сағатын беруде.Мұғалім бір аптада толық шахмат курсын үйрене алмайды.Сондықтан сабақ өз мәнінде өтпейді.Оқушылардың қызығушылығы барлық балада бірдей емес.Осы 2+1(1сағ)арнайы шахматты толық меңгерген дене шынықтыру мұғалімдеріне берген дұрыс.Ол өз тәжірибемде болғандықтан пікір қосып отырмын.Жалпы2-4сыныптарда дене шынықтыру сабақтарын арнайы пән мұғалімдері беру керек
Саламатсыздарма, әріптестер.
Үлгілік жоспарды оқып , таныстым. Мында қойылатын сұрақтар бар.Даярлық тобының тақырыптары не үшін енген? Оқу мақсаттары қайдан алынды? Аудармаларды әдеби тілмен жақсы етіп жазу керек. Вариативтік бөлімге түскен бір сағатты қайтадан орнына әкелінсе.
Алдыңғы бағдарламадан өзгерген тұстары жоқ сиақты.Кәзір 1-2 сыныптарға сынып жетекшілері 3 сағат вариатиптік сағатты шахмат өтіп жатыр соны алып тастау керек деп ойлаймын.Себебі балдарға қозғалыс керек шахматты кейіндеуде үйренсе болады.Итакта балдардың қозғалысы азайып баражатыр
Құрметті әріптестер!
Үлгілік оқу бағдарламасы бойынша БМСО-да жоба түрінде жарияланған нұсқамен таныстым. Аталған жоба аясында 1–4 сыныптарға арналған бөлімдерді қайта қарау қажет.
Сондай-ақ оқу мақсаттарының жүйесіз енгізілгені және қандай әдістемелік немесе ғылыми әдебиеттерге сүйенгені көрсетілмеген.
Осыған байланысты, жобаны қайта қарап, оқу мақсаттарын нақтылау мен мазмұндық үйлесімділікті қамтамасыз етуді сұраймын.
Құрметті әріптестер!
Үлгілік оқу бағдарламасы бойынша БМСО-да жоба түрінде жарияланған нұсқамен таныстым. Аталған жоба аясында 1–4 сыныптарға арналған бөлімдерді қайта қарау қажет.
Сондай-ақ оқу мақсаттарының жүйесіз енгізілгені және қандай әдістемелік немесе ғылыми әдебиеттерге сүйенгені көрсетілмеген.
Осыған байланысты, жобаны қайта қарап, оқу мақсаттарын нақтылау мен мазмұндық үйлесімділікті қамтамасыз етуді сұраймын.
Және бағдарламаны жыл сайын өзгертудің қажеті жоқ деп ойлаймын.