Осы бағдарламамен мұқият танысып, 33 жыл тәжірибесі бар қазақ тілі пәні мұғалімі ретінде келесі қорытындыға келіп отырмын: 1. Бұл бағдарлама екінші тіл ретінде оқу мазмұныны жағынан балалардың жасына, өмірлік қажеттіліктерін өтеуге сай келеді.
2. Ғылыми тұрғыдан бағдарлама анық, жүйелі және дұрыс жазылған.
3. Оқу мақсаттарына жету үшін ұстазға лексикалық бірліктер нақты ұсынылған.
Дина
1. Т2 1-4, 5-9 сыныптарға арналған жаңартылған оқу бағдарламасы оқушылардың тілдік құзыреттілігін арттыруға бағытталған кешенді тәсілді ұсынады. Бағдарлама тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым және тілдік бағдар сияқты тілдік дағдылардың барлық аспектілерін қамтиды, бұл оқушылардың тілді еркін және тиімді пайдалануына мүмкіндік береді.
2. Оқу бағдарламасы нақты, жүйелі құрастырылған.
3.Оқу бағдарламасының құрылымы оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді.
4. Әрбір сынып үшін нақты мақсаттар мен міндеттер қойылған, бұл оқыту процесін тиімді етеді.
5. Оқу материалының мазмұны өзекті және заманауи талаптарға сай.
Асия Райбаева
оку багдарламасы нақты жүйеге сай құрастырылган
Асия Райбаева
жаксы бағдарлама
Зинаида
Оқу бағдарламасы нақты, жүйелі құрастырылған. Оқу бағдарламасы оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді.
Салтанат
Содержания учебного материала соответствует современным требованиям. Учебная программа составлено грамотно, четко
Гульмира
Оқу бағдарламасының мазмұны жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға негізделіп, тәрбиелік, білімдік және дамытушылық мақсаттарды
бірлікте жүзеге асыру арқылы білім алушының қазақ тілі жөніндегі түсінігін тереңдетуге, меңгерген тілдік дағдыларын күнделікті өмірде, әлеуметтік ортада еркін қолдануына мүмкіндік береді.
Оқу мақсаттарына жету үшін ұстазға лексикалық бірліктер нақты ұсынылған.
Оқу бағдарламасының құрылымы оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді.
Зауреш
Оқу бағдарламасы жоғары деңгейде жасалынған. Оқыту қазақ тілінде емес мектептерде қазақ тілін оқытып үйретумен қатар ұлттық құндылықтарымызды насихаттау, сөздік қорға талдап енгізуі мұғалімнің алдымен шеберлігі. Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескерілген, тілді меңгеруге өте тиімді құрылған бағдарлама.
Алтынай
Бағдарлама мазмұны тақырыптық-жағдаяттық принципке негізделген.
Негізгі тақырыптар оқушының өміріне жақын салаларды қамтиды.
Айдар Балабеков
Бағдарламаның оң тұстары:
— Оқу пәнінің мазмұны анық, енді осыны оқулық авторы мен мектеп мұғалімі оқушыға дұрыс бағыттай алса;
— Оқу мақсаттары анық, авторлар мен мұғалімдер тиімді іске асыра алса;
Ескертеулер:
Ұзақ мерзімді жоспарда тақырыпқа оқу мақсаттарын байлап қоюға болмайды, авторға және мұғалімге мүмкіндік беру керек,
Ұсыныстар:
Ұзақ мерзімді жоспардағы лексикалық тақырыптарды қайта қарау керек, себебі негізгі мақсат сөз меңгерту емес, сөйлету.
1-сынып оқушысы:
А) «Не туралы айта алады?» емес «Не туралы айтқысы келеді?» деген сұраққа жауап іздеу керек.
ТАҚЫРЫП БОЙЫНША МЫСАЛ:
Ә) «ӘЛДИ-ӘЛДИ» — БЕСІК ЖЫРЫ — мүлдем алып тастау керек, неге:
— біріншіден, әлди айту — баланың емес, ата-ананың әрекеті;
— өзі істемеген нәрсе туралы айту, бала емес, ересек адамға айту қиын;
— тақырып лексикалық минимумды іске асыра алмайды
НЕГЕ?
— оқулықты көбіне ғалымдар (мектепте тәжірибесі жоқ, көп жағдайда) жазады, ал ғалым:
— бала білу керек;
— ұлттық тәрбие беру керек;
— ұлттық құндылықты насихаттау керек т.б. ұстанымдарды ұстайды да
— күрделі тақпақ береді, ал ол тақпақты мұғалім оқушыға жаттатады, сосын шатасу басталады
«ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТЫ МЕҢГЕРТУ» ҮНЕМІ ЖАСЫРЫН, АСТЫРТЫН ЖҮРУ КЕРЕК
МЫСАЛЫ, БАҒДАРЛАМАДАҒЫ МЫСАЛ
«Маған ай / әлди өте ұнайды.» — ӘЛДИ ДЕГЕН НЕ? ОНЫ ҚАШАН АЙТАДЫ? ОНЫ КІМ АЙТАДЫ? деген сұрақты түсінгенген кейін барып, «Әлди неге саған ұнайды?» деп сұраса жөн болар.
«Маған бесік керек.» КІМГЕ? НЕ ҮШІН?
1-СЫНЫП БАЛАСЫ, ОЛ — ОЙЫН БАЛАСЫ, БАЛА ОЙНАЙДЫ, ҚОЛЫН ЖУАДЫ, ЖЫЛАЙДЫ, ҚУАНАДЫ, РЕНЖИДІ, ҚЫЗҒАНАДЫ, БӨЛІСЕДІ, ІЗДЕНЕДІ, ТҮСІНГІСІ КЕЛЕДІ
АЛ БІЗ КЕЛІП, ОЛАРДАН ОСЫ МҮМКІНДІКТІ АЛУҒА АСЫҒАМЫЗ
БЕРІЛГЕН ТАҚЫРЫПТАРДЫ ҚАЙТА ҚАРАУ КЕРЕК!!!
Гульжан Жаканова
Оқу бағдарламасы әдістемелік жағынан талаптарға сай әзірленген.
Бағдарлама білім алушылардың жас ерекшеліктері ескеріліп құрылған және тілді меңгеруге өте тиімді бағытталған
Бота
Тақырыптарды қайта қарау керек деп санаймын. Баланың жас ерекшелігі ескеріліп, күнделікті қолданыстағы актив сөздер қосылуы керек деп санаймын. Сонымен қатар лексикалық минимум грамматикалық минимуммен байланысты болуы шарт.
Салтанат
Бағдарлама мазмұнды жасалған. Ұсынылған тақырыптар мен граматикалық тақырыптар балалардың жас ерекшеліктеріне сай келеді.
Кереева Сәуле Әбуқызы, Қазақстан Республикасы Білім беру ісінің Құрметті қызметкері
Бастауыш білім беру деңгейінің 1–4-сыныптарына арналған «Қазақ тілі» оқу пәнінің үлгілік оқу бағдарламасына
ПІКІР
«Бастауыш білім беру деңгейінің 1–4-сыныптарына арналған «Қазақ тілі оқу» пәнінің үлгілік бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде емес) бастауыш буында қазақ тілін жүйелі меңгертуді мақсат етіп, тілдік дағдыларды тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым әрекеттері бойынша біртұтас қалыптастыруға бағытталған. Бағдарлама коммуникативтік-әрекеттік тәсілді басшылыққа ала отырып, оқушыны күнделікті өмірде қарапайым тілдік жағдаяттарда қазақ тілінде еркін қарым-қатынас жасауға дайындауды көздейді.
Бағдарламаның құрылымы 1–4-сыныпқа кезең-кезеңмен қойылған тілдік мақсаттар мен күтілетін нәтижелерге негізделген. Әр оқу жылында тілдік материалдың күрделілігі оқушының жас ерекшелігіне сай өсіп отырады, бұл оқылым мен жазылымның техникасын ғана емес, қарапайым мәтіндерді түсіну, ойын жүйелі жеткізу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді.
Бағдарламада сөздік қорды кеңейту, грамматикалық құрылымдарды меңгерту, ауызша сөйлеу мәдениетін қалыптастыру және функционалдық сауаттылықты арттыруға арналған тапсырмалар жүйесі қолайлы ұсынылған. Сонымен қатар, тіл үйренуді оқушының этномәдени, яғни ұлттық құндылықтармен танысуымен ұштастыруы – бағдарламаның маңызды артықшылығы.
Оқу мазмұнын қамтитын фонетикалық дағдылар, лексикалық жұмыс, грамматикалық құрылымдар, коммуникативтік жағдаяттар тілді қолдану тәжірибесін кеңейтуге бағытталған.Жалпы алғанда, үлгілік оқу бағдарламасы оқыту қазақ тілінде емес мектептерде қазақ тілін тиімді меңгертудің негізгі талаптарына жауап береді, оқушылардың тілдік құзыреттілігін қалыптастыруға, сондай-ақ жоғары сыныптарда әрі қарай тереңдетіп оқуға берік негіз қалайды.
Кереева Сәуле Әбуқызы, Қазақстан Республикасы Білім беру ісінің Құрметті қызметкері
Айнагуль
Меніңше, бағдарламада сөздік қорды молайту, грамматикалық құрылымдарды меңгерту, сауаттылықты арттыруға арналған тапсырмалар қолайлы жасалған.Тілдік материалдың оқушы жасына қарай күрделеніп отыруы қарастырылған.
Осы бағдарламамен мұқият танысып, 33 жыл тәжірибесі бар қазақ тілі пәні мұғалімі ретінде келесі қорытындыға келіп отырмын: 1. Бұл бағдарлама екінші тіл ретінде оқу мазмұныны жағынан балалардың жасына, өмірлік қажеттіліктерін өтеуге сай келеді.
2. Ғылыми тұрғыдан бағдарлама анық, жүйелі және дұрыс жазылған.
3. Оқу мақсаттарына жету үшін ұстазға лексикалық бірліктер нақты ұсынылған.
1. Т2 1-4, 5-9 сыныптарға арналған жаңартылған оқу бағдарламасы оқушылардың тілдік құзыреттілігін арттыруға бағытталған кешенді тәсілді ұсынады. Бағдарлама тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым және тілдік бағдар сияқты тілдік дағдылардың барлық аспектілерін қамтиды, бұл оқушылардың тілді еркін және тиімді пайдалануына мүмкіндік береді.
2. Оқу бағдарламасы нақты, жүйелі құрастырылған.
3.Оқу бағдарламасының құрылымы оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді.
4. Әрбір сынып үшін нақты мақсаттар мен міндеттер қойылған, бұл оқыту процесін тиімді етеді.
5. Оқу материалының мазмұны өзекті және заманауи талаптарға сай.
оку багдарламасы нақты жүйеге сай құрастырылган
жаксы бағдарлама
Оқу бағдарламасы нақты, жүйелі құрастырылған. Оқу бағдарламасы оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді.
Содержания учебного материала соответствует современным требованиям. Учебная программа составлено грамотно, четко
Оқу бағдарламасының мазмұны жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға негізделіп, тәрбиелік, білімдік және дамытушылық мақсаттарды
бірлікте жүзеге асыру арқылы білім алушының қазақ тілі жөніндегі түсінігін тереңдетуге, меңгерген тілдік дағдыларын күнделікті өмірде, әлеуметтік ортада еркін қолдануына мүмкіндік береді.
Оқу мақсаттарына жету үшін ұстазға лексикалық бірліктер нақты ұсынылған.
Оқу бағдарламасының құрылымы оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді.
Оқу бағдарламасы жоғары деңгейде жасалынған. Оқыту қазақ тілінде емес мектептерде қазақ тілін оқытып үйретумен қатар ұлттық құндылықтарымызды насихаттау, сөздік қорға талдап енгізуі мұғалімнің алдымен шеберлігі. Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескерілген, тілді меңгеруге өте тиімді құрылған бағдарлама.
Бағдарлама мазмұны тақырыптық-жағдаяттық принципке негізделген.
Негізгі тақырыптар оқушының өміріне жақын салаларды қамтиды.
Бағдарламаның оң тұстары:
— Оқу пәнінің мазмұны анық, енді осыны оқулық авторы мен мектеп мұғалімі оқушыға дұрыс бағыттай алса;
— Оқу мақсаттары анық, авторлар мен мұғалімдер тиімді іске асыра алса;
Ескертеулер:
Ұзақ мерзімді жоспарда тақырыпқа оқу мақсаттарын байлап қоюға болмайды, авторға және мұғалімге мүмкіндік беру керек,
Ұсыныстар:
Ұзақ мерзімді жоспардағы лексикалық тақырыптарды қайта қарау керек, себебі негізгі мақсат сөз меңгерту емес, сөйлету.
1-сынып оқушысы:
А) «Не туралы айта алады?» емес «Не туралы айтқысы келеді?» деген сұраққа жауап іздеу керек.
ТАҚЫРЫП БОЙЫНША МЫСАЛ:
Ә) «ӘЛДИ-ӘЛДИ» — БЕСІК ЖЫРЫ — мүлдем алып тастау керек, неге:
— біріншіден, әлди айту — баланың емес, ата-ананың әрекеті;
— өзі істемеген нәрсе туралы айту, бала емес, ересек адамға айту қиын;
— тақырып лексикалық минимумды іске асыра алмайды
НЕГЕ?
— оқулықты көбіне ғалымдар (мектепте тәжірибесі жоқ, көп жағдайда) жазады, ал ғалым:
— бала білу керек;
— ұлттық тәрбие беру керек;
— ұлттық құндылықты насихаттау керек т.б. ұстанымдарды ұстайды да
— күрделі тақпақ береді, ал ол тақпақты мұғалім оқушыға жаттатады, сосын шатасу басталады
«ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТЫ МЕҢГЕРТУ» ҮНЕМІ ЖАСЫРЫН, АСТЫРТЫН ЖҮРУ КЕРЕК
МЫСАЛЫ, БАҒДАРЛАМАДАҒЫ МЫСАЛ
«Маған ай / әлди өте ұнайды.» — ӘЛДИ ДЕГЕН НЕ? ОНЫ ҚАШАН АЙТАДЫ? ОНЫ КІМ АЙТАДЫ? деген сұрақты түсінгенген кейін барып, «Әлди неге саған ұнайды?» деп сұраса жөн болар.
«Маған бесік керек.» КІМГЕ? НЕ ҮШІН?
1-СЫНЫП БАЛАСЫ, ОЛ — ОЙЫН БАЛАСЫ, БАЛА ОЙНАЙДЫ, ҚОЛЫН ЖУАДЫ, ЖЫЛАЙДЫ, ҚУАНАДЫ, РЕНЖИДІ, ҚЫЗҒАНАДЫ, БӨЛІСЕДІ, ІЗДЕНЕДІ, ТҮСІНГІСІ КЕЛЕДІ
АЛ БІЗ КЕЛІП, ОЛАРДАН ОСЫ МҮМКІНДІКТІ АЛУҒА АСЫҒАМЫЗ
БЕРІЛГЕН ТАҚЫРЫПТАРДЫ ҚАЙТА ҚАРАУ КЕРЕК!!!
Оқу бағдарламасы әдістемелік жағынан талаптарға сай әзірленген.
Бағдарлама білім алушылардың жас ерекшеліктері ескеріліп құрылған және тілді меңгеруге өте тиімді бағытталған
Тақырыптарды қайта қарау керек деп санаймын. Баланың жас ерекшелігі ескеріліп, күнделікті қолданыстағы актив сөздер қосылуы керек деп санаймын. Сонымен қатар лексикалық минимум грамматикалық минимуммен байланысты болуы шарт.
Бағдарлама мазмұнды жасалған. Ұсынылған тақырыптар мен граматикалық тақырыптар балалардың жас ерекшеліктеріне сай келеді.
Бастауыш білім беру деңгейінің 1–4-сыныптарына арналған «Қазақ тілі» оқу пәнінің үлгілік оқу бағдарламасына
ПІКІР
«Бастауыш білім беру деңгейінің 1–4-сыныптарына арналған «Қазақ тілі оқу» пәнінің үлгілік бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде емес) бастауыш буында қазақ тілін жүйелі меңгертуді мақсат етіп, тілдік дағдыларды тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым әрекеттері бойынша біртұтас қалыптастыруға бағытталған. Бағдарлама коммуникативтік-әрекеттік тәсілді басшылыққа ала отырып, оқушыны күнделікті өмірде қарапайым тілдік жағдаяттарда қазақ тілінде еркін қарым-қатынас жасауға дайындауды көздейді.
Бағдарламаның құрылымы 1–4-сыныпқа кезең-кезеңмен қойылған тілдік мақсаттар мен күтілетін нәтижелерге негізделген. Әр оқу жылында тілдік материалдың күрделілігі оқушының жас ерекшелігіне сай өсіп отырады, бұл оқылым мен жазылымның техникасын ғана емес, қарапайым мәтіндерді түсіну, ойын жүйелі жеткізу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді.
Бағдарламада сөздік қорды кеңейту, грамматикалық құрылымдарды меңгерту, ауызша сөйлеу мәдениетін қалыптастыру және функционалдық сауаттылықты арттыруға арналған тапсырмалар жүйесі қолайлы ұсынылған. Сонымен қатар, тіл үйренуді оқушының этномәдени, яғни ұлттық құндылықтармен танысуымен ұштастыруы – бағдарламаның маңызды артықшылығы.
Оқу мазмұнын қамтитын фонетикалық дағдылар, лексикалық жұмыс, грамматикалық құрылымдар, коммуникативтік жағдаяттар тілді қолдану тәжірибесін кеңейтуге бағытталған.Жалпы алғанда, үлгілік оқу бағдарламасы оқыту қазақ тілінде емес мектептерде қазақ тілін тиімді меңгертудің негізгі талаптарына жауап береді, оқушылардың тілдік құзыреттілігін қалыптастыруға, сондай-ақ жоғары сыныптарда әрі қарай тереңдетіп оқуға берік негіз қалайды.
Кереева Сәуле Әбуқызы, Қазақстан Республикасы Білім беру ісінің Құрметті қызметкері
Меніңше, бағдарламада сөздік қорды молайту, грамматикалық құрылымдарды меңгерту, сауаттылықты арттыруға арналған тапсырмалар қолайлы жасалған.Тілдік материалдың оқушы жасына қарай күрделеніп отыруы қарастырылған.
Барлық ерекшеліктер ескерілген, іске сәт!